Monday, November 26, 2012

CQWW CW 2012 fun?

Good title eh! I'm shure it attracts some visitors to this blog. Hope you all enjoyed the contest. Didn't have time for it this year. Family duties first. Did find a youtube pictureshow/audio file from the Frysian 11 cities contest by PA3GQF/P, found myself on 44:36 minutes.

Goede titel hé! Weet wel zeker dat het wat blog bezoekers trekt Ik hoop dat iedereen genoten heeft van deze contest. Heb er geen tijd voor gehad dit jaar, familie bezigheden gaan voor! Ik vond op youtube deze plaatjes/audio van PA3GQF/P in de Friese 11 steden contest. Ik hoorde mezelf op 44:36 minuten in het filmpje.


5 comments:

KL8DX said...

Well, it was a pretty good weekend for contesting. Had fun but yes, family does come first. Cool on finding yourself in the video!!

Paul Stam PAØK said...

Hallo Bas: ik heb de cw contest ook gemist. Hetzelfde hier: gezinsactiviteiten zoals sport etc en nu Sinterklaas intocht, mijn dochter deed mee als zwarte piet. Overigens vind ik cw contesten te druk met al dat gepiep door elkaar heen. ;-) Ik zoek altijd de rustige delen van de band op. 73 Paul

PE4BAS, Bas said...

Hi Phil, did read your blog post. Great contesting and a lot of fun. May be next year I'll participate again. 73, Bas

PE4BAS, Bas said...

Hallo Paul, leuk zo een zwarte pieten dochter. Zal ik ook nog wel krijgen over een paar jaar. 80m schijnt wel rustig geweest te zijn. Had wel leuk geweest daar een paar nieuwe band DXCC's te werken. Maar ja, volgend jaar beter. 73, Bas

Peter pa4o said...

Hier wel een paar uurtjes meegedaan met de contest. Maar niet echt heel serieus. Totaal een 603qso's meende ik. Toch goed voor een 14puntjes voor de afdeling.

Peter