Saturday, December 28, 2013

TN2MS QSL card received


I received the card from the DX contact of the year 2013 for me. Not only because it was a new DXCC for me but it was also the 4th time I worked a Mercy Ships DXpedition. It was a very difficult one for me as the DXpedition could only be heard at times that I was at work. I tried everything I could and even tried mobile in my lunchbreak. In the end I worked them on a morning in the weekend on 12m SSB. They did a great job and I think this is the only DXpedition that is worth additional money to sponsor the Mercy Ships work.

Ik heb de kaart voor het DX contact (voor mij dan) van het jaar 2013 ontvangen. Niet alleen omdat het een nieuwe DXCC was voor mij maar ook omdat het de 4e keer is dat het gelukt is een Mercy Ships Dxpeditie te werken. Dit keer ging het erg moeizaam omat de DXpeditie eigenlijk alleen goed te werken was als ik aan het werk was, overdag dus. Ik heb van alles geprobeerd om ze toch te kunnen werken tot zelfs mobiel aanroepen in de lunchpauze. Uiteindelijk is het wel gelukt om contact te maken op een ochtend in het weekend op 12m SSB. Deze mensen hebben echt goed werk gedaan en ik denk dat het ook de enige DXpeditie is die wat exra geld als donatie heeft verdient om het werk van Mercy Ships te ondersteunen.

8 comments:

SV1GRN said...

They replied asap to you v. good. A have worked them also on 12M, I have to wait their log upload to LOTW.
73

Joop van der Does said...

Kijk Bas, dat zijn weer de krenten in de pap. Heb de Mercy Ships nog maar 2 keer gewerkt. Bedankt voor de blog. Het allerbeste voor 2014. Joop.

PA2RF said...

Gefeli met de bevestiging uit TN.
Leuk ! 73

PH0NO said...

Supersnel binnen deze kaart. Heb ze ook wat extra gesponsord.
Ik had gelukkig mijn vrije woensdag om ze te kunnen werken.
Alvast de beste wensen.
73, Lars.

PE4BAS, Bas said...

Yes, they will upload to LOTW. Just like good DXpeditions do. But it will take some time. Normally I'll wait for it too but since this DXpedition is sponsoring something really good I did make a donation. 73, Bas

PE4BAS, Bas said...

Mooie kaart Joop. Echt goede DXpedities zijn dit. Het beste 2014 voor jou en familie. 73, Bas

PE4BAS, Bas said...

Hallo Ron, vond dit inderdaad een mooie en snelle bevestiging. 73, Bas

PE4BAS, Bas said...

Hallo Lars, heb jij de kaart ook al binnen. Ik vond het echt supersnel. Dat tref je alleen bij echt goede DXpedities denk ik. Het geld dubbel en dwars waard. En normaal gesproken betaal ik nooit voor een kaart, daar ben ik fel op tegen zoals je misschien weet. 73, Bas